piątek, 15 listopada 2013

Pamiątkowy album na Chrzest


Dużo ostatnio u mnie "papierkowej roboty" :)  w ogóle dużo ostatnio pracuję, natchnęła mnie wena twórcza i niemało mam zapału.. sporo mam przez to zaległości w tym moim blogowaniu i prezentowaniu światu moich wytworów. 
A więc do dzieła:  dziś album z okazji Chrztu. Chciałam, aby był dziewczęcy, dziecięcy i delikatny, pastelowy. Niezbyt biały i w niezbyt mocnych kolorach. Album ma 7 kart w formacie 18x21, spakowany w ozdobne pudełko ozdobione analogicznie do okładki albumu. Na pierwszej stronie dedykacja, na kolejnych jest nieco motywów dziecięcych i trochę tych nawiązujących bezpośrednio do uroczystości Chrztu. Myślę, że będzie niepowtarzalną oprawą do zdjęć z tego pierwszego ważnego wydarzenia w życiu małej istotki
Zdjęć jest dużo, ale niestety w niezbyt dobrej jakości - mimo to wytrwałych zapraszam do obejrzenia :)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz