piątek, 29 listopada 2013

kwiecisty komplet

Ozdobiłam ostatnio taki oto komplet - chustecznik  i dwie doniczki. Wybrałam elegancki motyw kwiatowy, bardzo wyrazisty w czerwono-czarnej kolorystyce, na białym tle.  Chustecznik jest ozdobiony tylko do połowy, na dole pomalowany na czarno i przewiązany w miejscu łączenia czerwoną wstążeczką.
 Doniczki są całe oklejone serwetką, co okazało się nie takie łatwe, jakbym sobie tego życzyła. Nie obyło sie niestety bez zdzierania wszystkiego i zaczynania zupełnie od nowa, ponieważ efekt był daleki od pożądanego :) Na szczęście wystarczyło się dokształcić nieco i z dużą ostrożnością - wyszło wszystko tak jak miało! Kolejne udane wyzwanie :) Całość polakierowałam błyszczącym lakierem - to u mnie nowość, ale do ceramicznych doniczek jakoś bardziej połysk pasuje, a chustecznik dlatego, żeby nie był z innej bajki.  Muszę przyznać, że wyszło bardzo elegancko, a ten połysk do którego nie mogłam się przekonać, podkreślił ładnie gładziutką powierzchnię chustecznika i doniczek. 




Za zdjęcia dziękuję Marcie M :)

2 komentarze: