czwartek, 24 października 2013

komplet biżuterii

Witam wszystkich!
Kompletu tego wcale nie planowałam, ale... cóż mam powiedzieć - takimi czasem nieplanowanymi zakupami kończy się wizyta w sklepie z elementami do tworzenia biżuterii. Kwieciste koraliki urzekły mnie od razu, a że bardzo lubię ostatnio czerwień (właściwie już od dłuższego czasu), z przyjemnością zrobiłam sobie taki oto dodatek.  






Ostatnio bez reszty pochłania mnie szycie. Właściwie wszystko co do tej pory zrobiłam, to tylko przeróbki krawieckie, więc może i nie ma się czym chwalić.. ale muszę przyznać że wciąga mnie to i nawet mi jakoś wszystko wychodzi, więc plany mam coraz bardziej dalekosiężne :)  sądzę, że niebawem będę się mogła pochwalić jakąś kolejną pracą.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz