wtorek, 29 października 2013

komplet na rocznicę ślubu

Wykonałam taki oto komplet - taca z dwoma zdobionymi filiżankami i kartka. Taca ozdobiona została techniką decoupage, ma ciemne boki i transparentne delikatne liście drzew które są motywami "serwetkowymi", samo zaś drzewo jest namalowane. 







Filiżanki i spodki zdobione również techniką serwetkową, są ozdobione tymi samymi liśćmi, które są na tacy. Całość zabezpieczona specjalnym preparatem do porcelany który pozwala bez obaw wkładać te naczynka do zmywarki :)



do kompletu jest jeszcze kartka, której ciemne tło jest identyczne jak boki tacy, na tym dwa duże liście - jak na tacy i porcelanie, oraz trzy kremowe róże pozłacane delikatnie brokatem na brzegach płatków.







5 komentarzy:

  1. piękne to... szkoda, że nie dla nas :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta, to był komplet na 30 rocznicę ślubu! A Wy jaki macie staż? :)))) zdążę jeszcze, zdążę...mam dużo czasu, żeby dla Was zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piekny ten zestaw kuzynko :)
    zamowie taki kiedys dla Nas na jakas okragla rocznice ;) hehe
    pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet! Zaintrygował mnie ten preparat do porcelany, zdradzisz, co to takiego? Wypala się toto jakoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam Cię najmocniej, nie dość, że nie odpowiedziałam na Twoje pytanie to w dodatku w ogóle nie odpowiedziałam! Przeoczyłam jakoś ten komentarz - wybacz! Już się poprawiam: ten preparat to bezbarwna farba do porcelany Decorfin. I wypala się to w piekarniku, w domowych warunkach. Gdybyś chciała poznać jakieś szczegóły, to pisz proszę na maila. Pozdrawiam!

      Usuń