niedziela, 13 maja 2012

Album komunijny

Pisałam niedawno, że praca nad komunijnymi upominkami trwa i jest jej niemało.. Oto kolejny jej efekt. Tym razem album. Nie miałam mocno sprecyzowanych planów co do niego, chciałam, żeby był w pudełku, w dziewczęcych wiosennych kolorach. Już od jakiegoś czasu zbierałam się w sobie do zrobienia albumu. Naoglądałam się tyle cudeniek na blogach i sama też chciałam zmierzyć sie z tym tematem tak "na poważnie". I wreszcie nadarzyła się okazja:)  
Praca czasem nie szła zbyt sprawnie, bo jeszcze nie zawsze wiedziałam od czego zacząć, co zrobić najpierw, a co na końcu.. tak więctrwało to dość długo, ale muszę przyznać że taka praca daje dużo satysfakcji i na pewno to dopiero początek mojej przygody z albumami. W kolejce stoi już następny i ten też z pewnością nie będzie ostatni! Zapraszam do obejrzenia i powiedzcie proszę - jak Wam się podoba?  :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz